No stress

Okej detta blir snabbt.

Jobbad över en timma igår
och var inte hemma förrän 22.00.
ALLTID LIKA ROLIGT! <3

Idag var jag på medarbetarsamtal med chefen
och jag drog över min tid 20 min... ändå hade vi 1,5 timma, HUR???
Jag måste tydligen haft många åsikter
eller så är jag väldigt seg i tanke och mun?
Har gruvat mig länge men jag överlevde, så nu kan jag övervinna allt!

Skulle köpa hårfärg men upptäckte att kortet inte var med....
Sara- Hej jag ska köpa hårfärg *****
Frisören- Den är nog slut... Jag ska kolla..
Nej men se det här är den sista!
Sara- Vad bra! Då är det nog "meant to be"!
Frisören- Ja precis! Det blir **** kr.
Sara- Faaaan.... mitt kort är hemma..... Jag återkommer!
(Sara tänker "Meant to be, så fan heller......)

Så nu har jag slängt i mig "lunch", ska cykla iväg till stan
och senare vid 14-tiden blir det fika hos Jossan.
Toppen att få vara effektiv och att livet inte står stilla för en (än så länge!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0