en speciell födelsedag i och med datumet, 1 december

blev påmind av mammas kusin om mormors "födelsedag" tydligen är idag.
guuuud. vilken sentimental och bra kväll detta blev.

minns när jag för 2-3 år sedan ringde mormor (den här dagen) 
för att få råd av henne vad gällde matlagning.
hon berättade hon hade sin svägerska på besök och jag frågade varför.
hon mumlade något till svar men jag lyckades snappa upp "fyller år"
så jag minns jag tänkte
"fan vad dum jag är, det är ju svägerskan som fyller år idag"
sedan kläcker jag ur mig "men gratta henne från mig då!"
och mormor svarar "tack!" hahaha.... och jag fick inte ihop det!
Dum som jag är ifrågasatte jag varför hon svarade tack
och mormor utbrister"Ja men det är ju jag som fyller år????"
hahahah... så jävla pinsamt.

-------

"If you realize that all things change, there is nothing you will try to hold on to.
If you are not afraid of dying, there is nothing you cannot achieve"
- Robert Benchley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0