I wouldn't wanna have it any other way

Superbra superhelg, japp!

Fredag; Jobb till 16.30, sedan stan med Sofia 
där vi fyndade kläder åt mig och en liten present till MalinH,
som hade födelsedagsfest, supertrevligt!
Var dock nykter och blev tidig hemgång vid 22.30
eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter.
Ellen kom insnubblandes under natten ca 03.40 (?)
med orden "jag är på krigsstigen".
Ah, hon fick iaf tyst på grannen som spelade dunderhög musik!
Tack för den Ellen!

Lördag; Jobb 7-12, efter det match mot Umedalen -inga kommentarer.
Hem och duscha för romantisk middag med syster
och vidare till Umeå  inflyttningsfest hos MalinE 
(som förövrigt fick världens bästa present
av mig och Matilda, nämligen FLYTTGRÖT!) 
Blev dock inte mycket drickande där heller
eftersom jag typ mådde sämst i världen redan INNAN jag ens tagit mig dit.
Som tur var kunde jag låna kära systers lägenhet att sova i innan jag drog till Malin.
Mycket trevligt var det iaf!
Kvällen slutade hur som helst på Teg och efter det så har jag gått runt
och haft ångest över att min lägenhet ser riktigt risig ut..

Söndag; En hel förmiddags återhämtning nerbäddad i sängen
för all den sömn jag gick miste om kvällen innan.
Därefter en lång, varm och förvirrad promenad till PUY:en.
Hämtade upp Matilda som bestämt sig för en macka på subway,
kollade till hennes cykel som visade sig vara trasig
>så grattis till dig med aggressionsproblem!
Kom hem till Å, såg herrarna förlora mot Lövånger,
kastade in ElinG och hennes saker i bilen och brummade vidare mot Skell.



Kommentarer
Postat av: ellen

så jävla roligt att jag sa det!! Det kändes bra i alla fall, ehe,

2011-08-17 @ 21:09:59
Postat av: sara

du är alltid rolig eller, jag välkomnar dig till min lägenhet för lite kuddKRIG nästa gång!

2011-08-17 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0