helgen

Helgen har varit den bästa på länge, tackar alla för det!
Startade fredagen med jobb framtill 16.00 sen hem, packa
och hämta upp MalinH, Jens och Simon för att dra vidare mot Piteå.
Vi hade lite problem med att sätta upp tältet, vilket tog typ 30 min...
eller ja, vi och vi mest var det väl killarna,
för jag och Malin gjorde väl inte så himla mycket nytta där vi stod.
PDOL i övrigt var bra och en mycket bra tältupplevelse
i jämförelse med dem jag tidigare haft,
så tack Malin än en gång för att du bjöd med mig ;)

Lördag åkte jag hem till Skell för att vänta på Lisahoe sedan vidare till Ånäset,
där det blev klassåterträff med 8 pers, yey!
Kvällen slutade hur som helst i Lövånger
och tack vare snälla Ellen och Agnes moder så kom vi hem ordentligt!

Ja grattis till den som orkade läsa hela!
Nu ska jag jobbaaaa, hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0