Dessa aprilskämt..

Men jag lyckades lura några idag!
Klockrenast var;

Sara: Tur att skellefteå har snälla invånare,
fick skjuts till lasarettet här i skell.
Röntgen säger handledsfraktur,
jag säger spring aldrig när det är nollgradigt..


SofiaE: Stackare sågden som skjutsade när du ramla?


Sara: Nej det var en som promenerade förbi som såg,
han ringde sin son som kom med bil. Jättepinsamt..


SofiaE: Åh nej! Var han i vår ålder?
Åh så pinsamt! Vilken hand?


Sara: Ja han var ungefär 23, 25 kanske..
han följde med och väntade på mig.
Usch vad ful jag måste varit..Haha Vänster hand.


SofiaE: Haha så snäll ändå! Var han snygg?
Hoppas du ej är vänsterhänt!


Sara: Assnygg! Mörkhårig, kantigt ansikte, skäggstubb, mums!
Nej jag är höger som tur är!


SofiaE: ÅH sån tur i oturen! Vad hette han?


Sara: Haha tror du jag frågade det? Nej!
Men han sa han hette dennis. Sen skjutsade han hem mig.
Hahaha tänk att jag satt där och grät hela vägen
hans pappa skjutsade dit mig båda måste tro jag är jätteblödig


SofiaE: Haha du, jag kom nu att det är första april?



Kommentarer
Postat av: Sofia

ursäkta men jag vill bara tillägga att jag inte hade läst ditt sista sms innan jag kom på det! :P

2011-04-02 @ 03:56:54
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/
Postat av: ellen

hahaaa, inte förvånad att bland det första sofia frågar är: Var han snygg? hahahaa jag gillar det

2011-04-03 @ 21:13:07
Postat av: ELIN

hahaha "VAD HETTE HAN?"

2011-04-11 @ 07:09:02
URL: http://pellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0