Still alive.

Sara Aronsson skrattar döden i ansiktet ännu en gång. Mohaha!
Iaf tills träningen på Torsdag då den tredje av våra tränare
ska få mitt besked om matchen på Söndag.
Anyway.

Har varit på dagis nu två dagar i rad, ska även dit 3 timmar på Fredag och jobba.
Jag gillar arbetet, det roar mig att se snoriga ungar måla streckgubbar
som ska föreställa "mamma" och "pappa.
Får hoppas att jag har tid att komma dit fler gånger utifall de skulle behöva hjälp.

Efter jobbet åkte jag till Robertsfors för att "förtidsrösta".
Så nu kan jag ge mig själv en klapp på axeln
som tack för att jag varit en god medborgare! 

Ikväll åker jag iaf in till Skell
och imorgon gör jag min första inskolningsdag på hemtjänsten,
där jag förhoppningsvis får chansen att hälsa på MalinH!
Nu är det dags att skynda på för min del. Heys.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar; Nej, det var mycket mer avancerat än så! Fick köpa en NY sladd och sedan fylla i nått DNS-blabla. Sjukt duktigt om jag får säga det själv!

2010-09-15 @ 22:59:21
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0