Prioriteringsproblematik.

Var och pratade med chefen för hemtjänsten i Skell igår
och nu ska det förhoppningsvis inte behöva letas mer jobb på ett tag framöver.
Blev lovad en heltidstjänst i "två veckors-intervaller".
Ska inskola mig Torsdag, Fredag sedan ska jag vara "fullärd" sägs det.
Får tacka MalinH så hemskt mycket som tipsade! :)

Enda nackdelen är att jag kommer bli halshuggen på köpet..
Är nämligen tvungen att börja direkt efter inskolningen pga bristen på personal,
vilket innebär att jag ska jobba i helgen.
Vilket i sin tur innebär att jag mest troligt inte kan spela matchen mot Jörn på Söndag.
Vilket kommer leda till att vår fotbollstränare kommer att
strypa mig långsamt då jag talar om det.

Men förhoppningsvis så har han förståelse för det här.
Kan ju inte tacka nej till de första turerna jag får jobba,
det ger ju inte ett så bra första intryck..
Yeye, ni märker väl om jag kommer tillbaka hit och skriver eller inte.
Om inte så klarade jag nog tyvärr inte denna träning med livet i behåll!

Kommentarer
Postat av: Erika

Gratulerar till jobbet :) Hoppas du slipper klättra på väggarna ett tag framöver :)

2010-09-14 @ 19:08:55
URL: http://erikalauri.blogg.se/
Postat av: sara

Tack så mycket! Jo, i två veckor här framöver kan jag gå säkert iaf och förhoppningsvis får jag fortsätta två veckor till! :)

2010-09-14 @ 20:34:28
Postat av: ellen

är det pappsen som står för din avrättning?

2010-09-14 @ 22:01:53
Postat av: sara

Nej han var faktiskt förstående den här gången, så även en av mina andra tränare. Nu väntar jag spänt på vad den tredje av dem ska säga!

2010-09-15 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0