Vinterns första snö.

Fick igårkväll höra av Alexander att det snöade i Robban
och man vill ju inte vara sämre i Skell
så därför passade jag på att skryta lite om snön också!
Fick efter det igång en väldigt het konvesation angående snö med Malin tidigt imorse.

Sara säger; "Vad gör du uppe såär tidigt förresten?"
MalinO säger; "Jadu jag är ju lite konstig.
Jag har fått någon fixidé att jag ska ut och gå på morgonen
så då räcker det ju med att stiga upp kl 9
men min kropp har fått något fel och jag ska vakna kl 7 typ.
Det är ju jättetidigt därför brukar jag ligga kvar i sängen för att mysa.
Men jag blir så rastlös så jag borde gå upp men det är kallt uppe :)"

Haha roligt att hon berättade hela hennes livshistoria.
Fattades bara vad hon åt till frukost...

MalinO säger; "Jaha nu är jag påklädd har fått i mig en banan
och nu ska jag ut och gå. Liks!"
 

Så nu behöver ni inte undra längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0