Program till högskolan bestämt!

Jag har bestämt mig nu.
Jag ska läsa ekonomi på högskola eller universitet.
Inte för att jag är ett dugg intresserad.
Nejnej, snarare tvärtom!

Jag fattar inte ett skit av vad a-kassa skickar hem till mig, jävla fikusspråk...
De skickar ut 3-5 A4-papper fullproppade med ointressanta
och konstiga ord
som säger mig precis INGENTING!
Nejfyfan. Garranterat för att göra folk som mig frustrerade och sedan hoppa av a-kassa.
Men jag ska ha mina pengar.
JAG SKA HA MINA JÄVLA PENGAR!
HÖR NI DET A-KASSA?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Måste man inte vara helt utan jobb för att få pengar från A-kassan? O.o

2010-10-11 @ 21:40:55
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: sara

För att få full betalning från a-kassa måste du först och främst ha varit medlem i 1 år och dessutom ha jobbat 80% i 6 månader av det där året.

2010-10-12 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0