Helgen

Igår;
Jobbade till 21.15 igårkväll, efter det blev att åka hem
och slöa framför tv;n ett tag innan jag drog ut för att visa killarna,
Andreas och Ricky, hur man gör för att vinna i tvspel!
Kan väl säga såhär.. Tvspel är väl kanske inte riktigt min grej
med tanke på att de där nördarna inte verkar göra annat än att spela om kvällarna.
Anyway.

Idag;
Alexander Öhman fyller 20 år! WIE och stort GRATTIS! :)
Har legat framför tv;n som en död och begraven,
men är på benen igen som tur är för ikväll blir det lagfest!
Blir nog superduper hoppas jag!

Imorgon;
Ska sova jävel och vänta på AlleBalle ska vakna
så man kan åka dit och få sig lite tååårta ;)

Jaasi. Dags för mig att hoppa in i duschen kanske.
Vi hörs om kvällen en annan dag. Hey! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0