Träningspass; Faama

Faama: Ett samiskt ord som betyder kraft och styrka.
I Faama jobbar vi med både att hitta vår inre kraft och att stärka vår yttre kraft.
Faama är en blandning av core, yoga och pilates, men ändå helt eget.
I Faama kan du jobba med eller utan skor.
Vi använder oss av matta och japanska svärd!

Jaa, vad säger man? ¨
Som ni alla säkert kunde läsa mellan raderna; ASTRÅKIGT.
Åkte iväg med MalinH för att träna core ikväll,
det var iaf tanken..
När vi kommer dit kommer instruktören
och säger att vi ska ha något kallat faama.
Fine tänkte jag, det är nog jobbigt ändå, nejnej!
Har aldrig sett så dum ut på länge!
Kändes som jag var på någon provinspelning för Star Wars!
Nej, lite mer fart ska det vara när man tränar föredrar nog både jag och Malin!





Kommentarer
Postat av: Sofia

http://www.youtube.com/watch?v=WRRz85_dEh4&feature=related



1.25-2.15 hahaha känner du igen dig????

2010-12-01 @ 15:08:27
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/
Postat av: sara

HAHAHA! Känns som det skulle kunna vara mig på pricken! Tur att jag studerade engelska idag på campus då ;)

2010-12-01 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0