Kycklinggratäng med spenat, sparris och champinjoner

Efter många om och men blev middagen tillslut färdig....
Blev lite för mycket mat upptäckte jag också för den delen.
Kommer få äta kycklinggratäng till förbannelse i år och dar..
Hade tänkt hinna hitta på en massa ikväll men tiden är inte på min sida ikväll.
Så har ni tråkigt ikväll, kom förbi och ät lite gratäng!
Eller varför inte hämta med en matlåda till arbetsdagen imorgon? ;)





Jag vet att upplägget är dåligt.
Men vad fan jag är bara undersköterska...

Kommentarer
Postat av: elinS

Svar: HAaha ooneeej sara det var ju ja som fixa de åt dig ;) Du hade inte klarat det utan mig!;P

Du får väll sluta hänga i den, luta sig är inge bra heller. Bara tips, för det beror då inte på mig!:*

2010-11-18 @ 17:26:54
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0