Fail-day

Var med Matilda och Alexander idag.
Vi skulle handla julklappar, kan väl säga att det gick sådär..
Vi åt nästan mer än vad vi shoppade. Men det var trevligt!
Speciellt;

Pizzamannen- Hawaii..?
Sara- .......
Pizzamannen- ???
Sara- Ja, det var min ja!
Pizzamannen- Vezuvio?
Matilda- Hej hej!
Alla- ??
Matilda- ... Jag menade tack.

Som pricken över kom dessa sms
om att bussen de åker med har fastnat 2ggr i rad;

Alexander-
Fast nu åker vi igen :P nu gick typ bussen sönder :P
Alexander- Haha ja :S nu måste vi vänta på en ny buss, yey :E
Sara- Hahahahaha är Matilda glad? ;)
-5 sek senare-
Matilda- Fittbuss..



Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA så jävla roligt! Vi får ta en till julklappsinköpsdag tycker jag ;)

2010-11-22 @ 22:19:07
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: alexxxthaman

ja fifan, lätt roligaste =D matilda är så smart så hon blir gullig :$ nästa gång blir det i umeå, det bestämde jag och matilda! snygg gubbe där i bakgrunden på din bild btw :}

2010-11-22 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0