Vart tog helgen vägen?

Fredag;
För många känd som Valborgmässoafton!
Vaknade upp i Ånäset och hann utan problem duscha + gå promenad med hunden!
Måste vara något nytt rekord för mig?
Tog mig in till Skell och gjorde ärenden x37.
Hann även ta en sväng på stan med Simon.
(Fel av mig; En massa framochtillbaka
"vi-vet-inte-vart-vi-ska-ta-vägen"-ströveri på stan..)
Kvällen spenderades hos Lisa, sedan Station!

Lördag;
Blev väckt av att Josse klockan 11.30..
Själv trodde jag klockan var 07.30
och jag kunde inte ha känt mig mer irriterad än då! ;)
Anyway... Jobbade på Dammen 15.00-24.00= Jour natt.

Söndag;
Vaknade upp på Dammen, där jag sedan slutade 12.30.
Fick stressa mig till Ånäset för att hinna på den samling vi skulle ha på idrottshallen.
Därefter match mot Sandvik; förlust 2-0. De grisade och domaren sög..
Nu har jag iaf landat i lägenheten igen, skönt!

Första skoldagen imorgon efter praktiken;
Ses imorgon mina gullegrisar! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Maahline

Det blev förlust eftersom ni saknade mig ;P

2010-05-03 @ 09:04:07
URL: http://mkbe.blogg.se/
Postat av: sara

haha, inbilla dig inget nu Malin! ;)

2010-05-03 @ 09:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0