Skrattar bäst som skrattar sist, men mamma skrattar nog mest.

Frågan är ju; Varför har jag slutat lyssna på mammas goda råd?
Var ute och försökte ta igen den löpning jag missat..
Mamma avrådde mig
och sa att jag bara skulle bli mer sjuk.
Skrattade henne i ansiktet; Jag, sjuk? No way!
Jag har varit förkyld men det har gått över nu lilla mamma.

Har nu vaknat upp på natten och dött av hostattacker,
som inte är att leka med vill jag lova!
ÄNDÅ tog jag mig två huttar av hostmedicin innan läggdags...
Iofs så har den passerat utgångsdatumet?..
.. men Malin sa att hostmedicin nästan är som kondomer
och kan hålla ett ganska bra tag efter utgångsdatumet passerat, haha!

Nej, nu blir det att dra ner på skolan
och diskutera vårt PA med vår handledare..
Var egentligen ledig idag men vad gör man inte för sin grupp!
HÖR DU DET IKEA-JOSSE!
Sen drar jag, LisaJ och spelarbussen till Ånäset för träning. Heys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0