Nåväl.. Vad är väl en bal på slottet?

Det är så typiskt av mig att spara all läxa till sista stund
och så blir det även den här kommande veckan för nu gör jag natt.
Måste bara tillägga att denna långhelg mer har "stjälpt än hjälpt"
och nu är jag tröttare än någonsin.
Nåväl.

Idag tog jag mig upp tidigt för att hinna med en buss hem till Ånäset,
där jag blev upphämtad av min privata taxi och körd till Robertsfors
för att se Nysätras herrarna spela mot Vebomark.
Höll på smälta bort i solen.. MEN ska inte klaga då vi äntligen börjar få varmt här! 
Åkte hem till Alexander efter det och göttade lite i solen, åt varmkorv, tjockade godis
och försökte mig på att se lite One Tree Hill- utan någon större framgång!
Nåväl.

Kom hem till Ånäset igen och satte mig ner för att få bort lite skolarbeten,
vilket tydligen inte heller verkar ha någon större framgång just nu..
Så nu blir det sömn för min del.
Imorgon taggar vi match mot Fromheden, wie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0