Grävandet till Kina med Rambo

Fint väder idag! Det gillas!
Tyvärr blåser det en hel del men det svalkar skönt i stundens hetta..
Har varit ute med hundi.
Vi chillade i solen..
eller JAG chillade i solen, hundi gjorde annat!

  
Min sköna solplats!
Där jag fick sitta och ta det lugnt.. i sådär ca 20 min!
För sen var Rambo less.

  

Han ville hellre gräva.. Och det gjorde han.
  

Han sa till mig att han ville gräva till Kina.
 

Jag förklarade för honom att det inte går
att komma till Kina genom att gräva ett hål i marken.
Men han lyssnade inte på det örat. Så jag lät honom hållas.
   

När han grävt ett lååååångt tag, på ca 30 min
tyckte han sig höra en lite röst nerifrån hålet dvs. från "Kina".
Men det visade sig bara vara en synvilla.


Och efter många om och men så fick jag tillslut honom att förstå det där med Kina
och han gav då äntligen upp så vi kunde gå in i värmen!
  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0