Blandade känslor

 

Jag orkar inte med FACEBOOK!!
Vad är det för skit när det står;


"Kontot ej tillgängligt

Ditt konto är inte tillgängligt för tillfället på grund av webbplatsunderhåll. Det bör vara tillgängligt igen inom några timmar. Vi ber om ursäkt för olägenheten. "


JAA, olägenhet är det ju verkligen!
Jag kommer verkligen ha askalas tråkigt idag..


-----------------------------------------------

En positiv sak har jag iaf hunnit varit med om.
Skebos "vaktis" kom hit idag och ska fixa en kökslampa till mig,
då idioten före mig tog med den när hon flyttade
och nu förnekar hon att hon tagit den?!
Vaktis blev lite bitter hörde jag och han lovade att komma igen senare idag,
för då skulle han fått tag i lampan som idiot-tjejen tagit...

Har dessutom fått tag i en nyckel till tvättiderna
så nu kan jag äntligen börja tvätta igen!
Ska nog gå och fixa en tvättid med detsamma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0