"You said you are gonna meet me.."

Gårdagen var bra! Fick mig ju en dans där på slutet så! ;)
Var dock trött som ett as och
under hemvägen blev jag sådär jobbigt pratig som man blir efter ett tag.

Som vanligt vaknade jag tack vare att solen lyser in i min ögon..
Men jag ska inte klaga! Solen är min bästa vän
och sommaren2010 ska ha fullt av soooool!
Ska nog snart försöka ta mig upp från sängen
och se om Lisa är färdig för äventyr :)
Sen ska hon även få bli min "taggare".¨

Senare ikväll blir det bio, Shutter Island, och jag hoppas verkligen den är bra!
Har fått tips från några i klassen att jag ska akta mig för "piano-noter"
och "schhh-ljud"(?), så detta kommer gå huuur bra som helst. Pepparpeppar!
Min "kvinnliga intution" säger dock annat, men jag får hoppas på att det inte stämmer.
Så, käre gode gud! < Gör detta till en bra kväll och jag lovar att;
börja vattna blommorna oftare, diska disken bättre 
och sluta gnälla på solens sken i min ögon 07.30 på morgonen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0