Umeå/Skellefteå

Var i Umeå igår med några klasskompisar.
Såg Alice i underlandet i 3D.
Var kanske inte min filmsmak men det dög för mig,
med bra sällskap fungerar det mesta! ♥
Blev avsläppt utanför lägenheten av Josse igårkväll,
där jag höll på att bli påbackad av henne.
Måste nog ha förargat henne någon gång under dagen
eftersom hon tydligen smidde planer på ha ihjäl mig!

Imorse vaknade jag 20 min före väckarklockan och kunde inte somna om...
Det var alldeles för ljust och jag höll på av hunger.
Men nu har jag varit duktig och handlat så nu kan jag äta mig mätt iaf!
Städat har jag också. Måste kanske plugga, men det orkar jag inte med nu.

Ikväll blev jag bjuden till Byske av Josse, det blir förhoppningsvis toppen!
Bättre än att sitta här i lägenheten och ruttna..
Och på Lördag får Lisahoe stå ut med mig ett tag :)
Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0