Fredagkväll.....

Kan börja med att säga; JAG HATAR SNÖ!
och för det andra; JAG HATAR ATT SITTA HEMMA EN KVÄLL SOM DENNA
NÄR ALLA MINA VÄNNER ÄR UTE PÅ KROGEN!

Började dagen med att äta "frukost" på Balder med mina classmates,
för dem var det visserligen lunch men har man sovmorgon så har man!
Sen blev jag lämnade på skolan där jag satt i 2 timmar och försökte plugga..
Började på IVA 14-22 ikväll fast fick sluta 21.30, gött!

Ska även "jobba" imorgon 7-13, (skulle egentligen gå till 15)
men eftersom jag fyller år imorgon fick 2 timmars extra ledighet!
Sedan blir det Umeå!

Är sjukt irriterad på att jag just fick den här helgen av alla möjliga helger!
Ibörjan orkade jag typ inte bry mig, men nu.. BLÄE!
Josse har bestämt sig för att ringa mig ikväll, jag funderar på att stänga av mobilen
men hon sa att om jag skulle göra det så skulle hon komma och hälsa på istället..
Frågan är då, vad är bättre? Jag har nog mobilen på! ;)
Hon lovade också att be Anders Bagge (som ska vara på station ikväll)
att ringa sjunga för mig via telefon!
Nåja, vi får väl se hur bra hon lyckas med det!

Nej, nu blir det att deppa ihop, trycka lite fika
och se lite tv innan det blir läggdags!
Sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0