Död åt alla inkompetenta gubbar som inte kan fatta smarta beslut!

Tanken idag var att jag, efter en hård dag på praktiken (07.00-15.00),
skulle vila benen och sedan dra på träning i Ånäset.
Pfft... Trodde jag!
Kommer ut ur den nya lägenheten
och ser hela gatan är fylld av bilar, på alla gator, de var överallt!
Tänkte att det kanske var något speciellt som alla skulle fara och se på ikväll..
Gick till gamla lägenheten där bussen står parkerad,
till och med längs den gatan stod världens längsta bilkö..
Fick efter ett tag veta att man höll på att flytta ett hus från Umeå längs e4:an..

Tog 15 min innan jag kunde backa ut bussen
och försökte därefter på ett smart sätt ta mig ur virrvarret av bilar, men icket..
Jag fick vända om då jag mötte gubbarna som höll på att flytta huset,
sedan fick jag likt de andra bilisterna stå i bilkö.
Den var inte nådigt lång och jag skämtar inte när jag säger att jag stod där i 40 min!
Efter att jag äntligen tagit mig ur den märkte jag att det var dags att tanka.
Så klockan 17.40 avblåste jag min färd mot Ånäset och fotbollsträningen! 

Måste bara få uttrycka min ilska till dumgubbarna
som kom på att de ska flytta ett hus på DAGTID!! 
Man kan väl lika gärna "bara" bygga ett likadant hus i Skellefteå?!
Vad är problemet?

Sen att pappa hade en rejäl humörsvängning
för att inte han har ögonen med sig gjorde inte saken bättre.
Nåja, nu när man tagit på sig träningskläderna
är det väl lika bra att använda dem väl.. Ses!   


Kommentarer
Postat av: elin s

hatar dumgubbarna!!! tror de är många som gör det;) men HUR J*VLA OSMARTA FÅR MAN VARA:O

de vart ju stopp i HELA skellefteå:O

2010-03-31 @ 21:25:26
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/
Postat av: sara

JAA... dumma, DUMMA "dum-gubbar"! :@

2010-03-31 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0