Dessa cykeltjuvar minsann!

Fick minisovmorgon imorse för 09.30 skulle vi på studiebesök på psyket,
det var väl inte sådär jättespeciellt men
jag är inget stort fan av studiebesök heller så att..
Sen tvingade jag med Malin på Kaplan för att få lite mat i magen,
Sofia och Ellen kom dit
sen också.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 13.30 så jag kan cykla iväg till APU:n.
Fast innan det måste jag inhandla min middag.. Frågan är ju bara vad jag ska äta?
Hm, tåls att fundera på..

På tal om ingenting så måste jag säga till alla cyklister här i Skellefteå;
AKTA ER FÖR CYKELTJUVEN, HON SNOR ER CYKEL,
VARE SIG NI HAR LÅST DEN ELLER INTE
och om ni förlorat er cykel utanför "Staans trafikskola"
så kommer den nog tillbaka inom en snar framtid! ;)
HAHAHA! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

trodde jag inte om ellen xD

2010-03-30 @ 18:54:11
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/
Postat av: sara

HAHAHA, den var klockren! ;D

2010-03-31 @ 18:27:18
Postat av: bicycle-thief Elö

haha jag fattar inte vad felet är. egentligen,,

2010-04-01 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0