äckel-snö......

Jag vill gråtaaa! INGEN MER SNÖÖÖÖ!
Borde förstått att det inte gick cykla,
då jag läst hur det gått för ElinAg att cykla i snön, men icket..
Fick styra cykeln mer än halva vägen till skolan.... plus hem igen!

Plogbilen hade inte varit ute imorse
och trottoaren var så smal att jag dessutom
snubblade/halkade/ramlade/föll ner från den...
Självklart, SJÄLVKLART är det en kille bakom mig som ser det
och skrattar tyst i sin ensamhet. Men jag såg det!

Tycker Matilda borde packa ner mig i sin resväska
men kan bli problem då hon redan befinner sig på Arlanda.
Hoppas det regnar på dig Matilda, hör du det!!! ♥

 




Kommentarer
Postat av: ELIN

hahaha sara:D

2010-03-03 @ 15:19:04
URL: http://pellie.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha inget regn an sa lange! ;) (fin stavning det blev..)

2010-03-06 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0