Välkommen till verkligheten kära studenter.

Efter 14 dagar av (jag måste tyvärr erkänna..)
alldeles för mycket alkohol så har jag nu återhämtat mig;
talet fungerar bättre och min hjärna kopplar fortare!

Har även haft besök av herr Ångest och fru Oro.
Vad ska det bli av mig?
Från trygga tillvaron i skolan,
har vi nu alla studenter blivit inkastade i verkligheten.
Men än så länge lever livet.
Till hösten börjar det riktiga "allvaret"
och jag önskar för min gud att jag på 3 månader
hinner komma underfund med vad jag ska göra.

Hahaha, nej nu börjar jag låta som ElinS
och jag ska hålla modet uppe, för bådas skull!
Elin till hösten då jävlar, då tar vi tag i våra liv! ;)

Kommentarer
Postat av: ElinS

Hahaha, vadå varför tänker du på mig?(A) jag förstår inte(A) hahaha:]

Tack Sara! det kommer behövas att någon håller upp modet då det slår mig!(jag har ännu inte slutat förneka:]) Det känns också skönt att veta att jag inte är den enda i världen som har ångetladdad oro i sinne över detta. Behöver en allierad känner jag. thank you!



-men till hösten DÅ DÅ tar vi tag i våra liv!! MÅste bara panikattacka klart först så jag kan tänka ut nått vättigt att göra(A)



puss på dig Sara!

2010-06-14 @ 23:52:53
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0