Midsommar

Dålig uppdatering, jag vet..
Men har lidit av latmasken som gnagt sig in,
sen har det fina vädret inte gjort saken bättre!

Midsommar igår!
Spenderade dagen i hemmet, i "hålan", även kallat Ånäset.
Sen åkte jag in till stan, träffade Ellen på bussen
och vi hade resesällskap av en liten underlig prick med talfel; "SWEET-T-T-T"
Kvällen blev i Drängs med Josse och hennes kompisar, vilket var mycket trevligt!
Somnade 05.00, mer behöver jag kanske inte säga?

Nu ska jag försöka göra mig av med min rastlöshet med en promenad med hunden
och sedan kanske lite fotbolls-vm; USA-Ghana. Jag förmodar att vi alla hejar på Ghana! ♥

De få bilderna som togs igår; Håll till godo! 

 



 


Kommentarer
Postat av: elen

jag hejar på Ghana, självklart! Ju mer T:n i sweet, ju mer exited är man!

2010-06-26 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0