"Med sådan vänner.."

Kvällen har jag spenderat med Kim.
Som idag tro det eller ej varit den bror jag länge jag trott mig behöva.
Han har gått igenom det mesta från "god lyssnare" till "pain in my ass".
Exempel;
"Sara Aronsson: jag är kär
förlåt"
- alla kan därför ta det lugnt och pusta ut, ni har inte missat något!
Förutom Kims dåliga humor, men det är något ni borde glädjas åt, trust me!

Ska dock inte påstå att kvällen varit helt humorlös.
Tur är väl att vi ligger på samma nivå vad gäller humor
och därför hoppas jag att han inte blir bitter nu när jag auktionerar ut honom.

TJEJER KOLLA HIT!
20 KR BJUDET PÅ KILLEN MED BWM:N
EN SNÄLL OCH GLAD KILLE MED BMW HELT ENKELT!
KÖR HÅRT!



Kommentarer
Postat av: Självklart

Honom ska vi ha!!

2010-06-19 @ 00:09:58
Postat av: Anonym

Jag tror fortfarande att han ska sparas till dig.

2010-06-19 @ 10:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0