[email protected]

Sara Aronsson har nu upplevt sitt andra jordskalv i sitt liv. Läskigt!
Det knäppa är bara att så fort det skakar någonstans så tänker jag direkt;
"OMGGGGG. ETT JORDSKALV! JAG KOMMER ATT DÖ!"
Fast för det mesta är det en stor lastbil som kör på e4:an eller åskan eller något dylikt.
Därför är jag helnöjd över att veta att detta var ett jordskalv
och nu till det bästa; JAG ÖVERLEVDE, än en gång!

Alla reagerar vi olika men jag måste dela med mig av de bästa kommentarerna
angående detta skalv, enjoy!
-"Stackars dom som har värre än oss, typ japanerna lr nåt.
Jag ber till gud att jag överlever natten."


-"Jordskalv? Jag trodde det var tvättmaskinen!"

-"Jag trodde att det skulle fortsätta och marken skulle jämna."

-"Var tvungen skriva ett inlägg på face,
för att se så att det inte var jag som inbilla mig och har rökt för mycket ikväll."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0