Skell med Sofia och ElinS

Åkte till Skell igår.
Spelade discgolf med Lisa; Det är verkligen ingen lek!
.. Särskilt när Lisa kastar discar i huvudet på det manliga könet ;)
När vi kom tillbaka till Skell bestämde vi oss för att dra till korvgubben,
men inte hittade vi dit inte; Någon som vet vart korvgubben tagit vägen?!
Tillslut gav vi upp och nöjde oss med choklad och mackor!
Kvällen avslutades med en nattpromenad med Simon som hade "vägarna förbi".

Vaknade och stack iväg mot lasarettet för att ge blod,
vilket jag blev nekad att göra..
Har insett att som ungdom är det svårt att ge blod
då reglerna är mycket hårda.
Stämde därefter träff med några puddingar idag; (Se bilderna!)

Åkte hem 14.00 med en buss som tog mig till sikeå.
Där träffade jag Kim som jobbade (?)
eller jaa, det var iaf vad han sa att han gjorde! ;)
Sparkade lite boll med honom på busshållsplatsen
och sedan startade jag min "långa" vandring in mot Robertsfors och mormor.

Nu sitter jag här,
nöjd över mitt första långa inlägg på länge
och väntandes på Tyskland-Spanien,
som jag nyss insett spelas imorgon.. Vi hörs!



 





Kommentarer
Postat av: Sofia

så vacker jag är!

2010-07-06 @ 21:41:23
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/
Postat av: sara

mycket vacker, mycket vacker!

2010-07-06 @ 21:51:39
Postat av: ElinS

puddingar är vi, puddingar;) haha=)

Men varför la du inte in bilderna på dig Sara?;)



Himmla trevlig att träffa er idag! Har saknat er!=)

2010-07-06 @ 22:45:17
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/
Postat av: ElinS

Haha jo det är mket svårt att lämna blod när man är ung och vild;)

2010-07-06 @ 22:48:59
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/
Postat av: sara

haha, för att jag int eär någon pudding..

speciellt inte på de bilder som togs! ;)



kanske det, men jag tycker ändå inte det ska spela någon roll om det är 3 månader eller 4 månader sen man varit vild som "räknas" så att säga! ;)

2010-07-07 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0