Vinterväder

Har upptäckt att det inte längre är någon lek att vistas ute!
Inte ens de max 5 minuterna som det tar att gå från Malin och Micke till vårt hus.

Har även upptäckt att man nu utan smärta kan få bort det hår man har i näsan.
(För det är sant, tjejer har faktiskt också hår i näsan.
Iaf jag.. Men jag kanske inte går under kategorin "Tjej"?")
Tillbaka till näsan nu..
Man går helt enkelt bara ut i vårt Norrländska vinterväder
och tar ett djupt andetag.
VIPS! Alla hårstrån har frusit till is och försvunnit!

Denna kyla, -29 grader påminner mig så jävla mycket om
utbytet i Ryssland, för kanske 4 år sen?
Så kvällen/den unga natten avslutas med
några bilder därifrån, relaterat till just kylaaaa ♥

   

   

     
Jag älskar dem och vet att ni också kommer göra det! ♥







Kommentarer
Postat av: lisa

så himla söta små barn, dock med vissa undantag ;)

2010-01-07 @ 00:45:46
URL: http://lisapernilla.blogg.se/
Postat av: sara

HAHAH. DU GILLAR MIG! :(

2010-01-07 @ 13:18:55
Postat av: ellen

Du å dina näshår Sara! Ena stunden ska du bränna bort dom i bastun och i andra förfryser du dom, stackars små hår måste man ju säga. ;)

2010-01-08 @ 19:49:10
Postat av: sara

hahaha, ja men jag vill ju få bort de där jävlarna! ;)

2010-01-09 @ 18:07:34
Postat av: Mikailmichelle

Interesting. No more comment :)

2012-06-25 @ 09:41:38
URL: http://mikailmichelle.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0