"Träig, buskig...Vad hette det nu igen? Häckig?!"

Finns så sjukt mycket jag borde göra just precis nu.. tex;
Fara ut och springa.
Göra läxan i både engelska
och sjukvård.
DUSCHA!
haha!

Vi skulle tvätta övre/nedre toalett på varandra idag.
Alltså övre på varandra och nedre på dockor, för er trögbollar!
Det innebar iaf att jag tänkte smart imorse;
< inget smink, vilket betyder häckig!
Jag bestämde mig verkligen att gå in i rollen som "häckig"
och orkade varken duscha, sminka mig eller leta fram kläder imorse..
(Mjukis är underskattat!) ;)
Att slippa tänka på dessa 3 grejer gjorde att jag kunde sova ända till 07.50
och ändå hinna till skolan, great!
Dessvärre ser jag ut som ett vandrande lik..

SÅ. Nu blir det att göra nytta, vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0