"Told you from the start, baby from the start."

Jobba gick fint!
Träna efteråt gick fint det med!

Som vanligt efter jag varit ute och sprungit så kommer grannens katt när jag står där
och flåsar som en annan utan kondition!
Som vanligt klättrar den upp för mitt ben
och sätter sig på min axel och vill bli klappad.

Som vanligt så försöker jag puffa bort den men icket!
Säger bara det; Hon/Han är min nya kärlek! ♥
Grannen får passa sig nu..
Har jag inte min cykel färdig innan jag flyttar så tar jag deras katt!

 

loooove it! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är Taskig mot katten!

2010-01-18 @ 11:46:39
Postat av: sara

haha varför?

2010-01-18 @ 17:38:01
Postat av: Tarjeistina

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-02-21 @ 16:47:36
URL: http://tarjeistina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0