Ovärt vetande

Lovar du att vara ärlig? Lova är ett så starkt ord, men sure!
Du heter: Sara Sofia Olivia Aronsson
Smeknamn: -

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Ojdå… Hm. Är väl olika.
Vad får du oftast komplimanger för? Min långa slanka ben! HAHA. Nej men gud.
Mitt ordentliga uppförande?
Vad säger du för att imponera på någon? Jag berättar ett av mina alla barnen skämt!
Särskilt mitt egna skämt om Sten! Mohaha

Hur imponerar man på dig?
Man ska skratta mycket! Humor säger mycket om personen.
Brukar du skratta för dig själv? Har man ingen annan att skratta med så ja självklart!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ”Tack:-D”

Äger du några converse:
Nope.
Sprit, cider, vin eller öl: Vad som helst utom öl..
Brukar du bli för full: Brukar? Har väl hänt att jag blivit det
men det är ju inte precis en vana jag har?

Nästa mål i ditt liv: Slutföra projektarbetet!
Hur svarar du i mobilen: Beroende på vilket nummer det är så varierar svaret med ”Hallåååå?” och ”Sara..?”
Brukar du komma i tid: Jag hatar att komma försent till något!

När mår du bra:
När jag kör bil i min ensamhet.
Då kan man sjunga hur högt och hur falskt man vill utan att någon bryr sig!
När blev du fotad senast: Hm.. Nyår tror jag.
Hur känner du dig nu: Helt ärlig så känner jag mig som en
vandrande köttklump med fettigt hår..
Men som tur är hoppar jag snart in i duschen och fotbollsträningen börjar på söndag! 

Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte.. Jag är en grå människa.
Vad saknar du: Den gamla goda tiden
Hade du en bra kväll igår: Yesbox, jag vann i 500 så! ;)

Favoritdryck på morgonen:
O´boy eller hur fan det nu ska stavas!
Rakar du benen: HAHA! Jodå, men nu under vinterhalvåret så testar jag en ny teori
där jag försöker spara hår på benen som kan värma mig i denna kyla!
Men givetvis rakar jag dem… om jag vet att någon kommer att komma i kontakt med dem!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det beror väl på.. Men 23.00 kan vi säga?

Är du blyg?
Ja.. ibland så.
Sysslar du med någon idrott: Fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaa. Eller man kan bli attraherad av en person
men aldrig riktigt bli kär i den endast genom att se på honom/henne.

Har du spytt offentligt:
Jo
Vad längtar du till? Byte av lägenhet
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har de bästa vännerna av de bästa!  

Vad använder du för shampoo?
Jag har köpt ett som luktar banan
från The Body Shop, det gillar jag! (Y)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på.. Fast oftast så ringer jag inte alls någon.
Gillar du golf: Onej.. Minigolf?

Vilken tid gick du upp idag:
11.25 kanske?
Har du sovit i din egna säng inatt: Det har jag
Har du strumpor på dig nu:  Nej jag har skinntofflor! Haha, jättesköna faktiskt!

Vad ska du göra ikväll:
Inga planer än så länge..
Men förhoppningsvis så dyker det upp något på schemat
Är det okej att gråta: Gråta är det bästa som finns beroende på vad man gråter över!
Krokodiltårar går förstås bort!


 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0