Om Lördag.

Var i Umeå med Alexander och Matilda igår, superbra!
Lyckades för en gångs skull shoppa loss tillsammans med Matilda,
medan Alexander satt och surade med sin mobil.. (som vanligt) ;)
Klippa mig hann jag också!

Sen när Alexander åkte hem runt 16.00
gick jag och Matilda till hamnmagasinet där Robin skulle spela med sitt band.
Inte min musiksmak det där men han skötte sig bra!

Såg "Snabba Cash" i fullsatt biosalong!
Har inte varit på bio i Umeå sen 9:an..
Hur som helst. En superbra film som ni alla borde se!
Matilda kunde inte släppa att han i en scen säger att han kommer från Robertsfors!
Då kunde man snacka om helnöjd person! haha!

Nu blir det att jobba på Dammen.. Heys! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var ju fräänt ju! ;)

2010-01-17 @ 13:11:26
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: elin s

i boken är han ju i Robertsfors (mamm å papp ha läst den, å bör nämnas att papp är ju från robban). Men de konstiga är att han går in på HM i robertsfors (:O!)haha. så ja ä ledsen med han som skrev boken valde nog bara ett namn på kartan;P För han kan inte ha varit där. Om han inte blandade ihop HM med Lords;P haha

2010-01-17 @ 14:37:16
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/
Postat av: sara

hahah nej jag vet.. de pratade ju om något sågverk i Robertsfors som inte finns också, och att han skulle ha hoppat av på någon perrong där, vilket det tyvärr inte finns! ;)

2010-01-17 @ 23:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0