Last nights fun

Åkte in till Skell för att vara med Lisa igår med Kim aka. vetebullen ;)
Var tänkt att vi skulle bowla men eftersom Kim är en så vääääldigt upptagen "man"
så kom vi inte iväg förrän klockan 20.20.... och då hann det ju nästan stänga!
Jag blev placerad i framsätet som "GPS" och skvallertant.
När vi väl kommit fram så skulle Kim såklart ha götta!
Gick in på Statoil och för en gångs skull var det någon annan än jag
som gjorde bort sig i kassan! HAHA!

Hos Lisa så började jag kvällen med att äta dem ur huset (som vanligt..)
Börjar verkligen bli en dålig vana att jag alltid kommer dit hungrig måste jag säga!
Sedan så spelade vi kort och UNO, som Kim förövrigt skulle vara så hiiiimla bra i!
Man kan ju säga att av 20 spelrundor hade han;
Vunnit 1,
blivit 2:a x4 ggr
och resten förlorade han! ;)

När natten inte började vara lika ung längre så åkte vi hem,
(efter ett kort stopp i min lägenhet
för att lämna alla dessa kläder jag haft hem..)

Var iaf hemma 03.15! Kanontrevlig kväll var det, tack för det! ♥

 

     ♥

Sara ställer sig upp, pekar på ett hus från ett fönster
- "Är det vita stora åhléns?"
Lisa ställer sig upp och kollar ut. (Värt att nämna är att Lisa har en vit tröja!)
Kim säger- "Nej, det stora vita är Lisa som nyss ställde sig upp!"



  

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0