Kvällen/Natten

Skulle ha sett film med klassen ikväll
men i slutänden så blev det som det alltid blir; mycket prat liten verkstad.
Lisa kom iaf förbi och tydligen så hade vi vääääldigt mycket osagt
för hon åkte hem 03.30 (Y)

Vi hann även med att;
*Fika; mackor och halv-varm choklad (fail..)
*Göra såna där "love-test" man gjorde när man var liten
*Skriva en lovestory (om Lisa och **)
*Se en hel hög av videoklipp från Youtube
bla. dessa!




MalinO gav mig en påminnelse ikväll.
Det är nog dags att jag tar i med hårdhandskarna med grannen
för han har fortfarande inte lagat min cykel
och jag börjar ju flytta om mindre än 1 månad nu..

Nu lockar sängen.
Måste ha slått något slags gäsp-rekord ikväll.
Ber om ursäkt för det Lisa! ;)
God natt på er iaf! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0