1 månad sena lussebullar!

Började dagen med sovmorgon 12.40, gött!
Vaknade 11.00 men låg och drog mig ett tag.
Passade på att lyssna på mina nya grannar, två nya killar!
Jag lovar att de är snygga, de lät snygga på rösterna iaf! ;)

Ikväll så tvingade jag hit Lisa för att baka lussebullar med mig.
Jag veeeet, lite sent påtänkt men det är tanken som räknas!
Vi gjorde två plåtar var och jaa vad ska man säga..
blev inte precis de snyggaste bullarna men.. ;)
Lisa, fantasifull som hon är bestämde sig för att ha kanel på några bullar
och det var ju inte en sån jättehit måste jag säga.
De smakade typ bara kanel och ingen saffran alls, haha!

Nu ska jag nog krypa i säng med lite scrubs, lovely! 
God natt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0