Måndag

Började med att vakna klockan 08.30 tack vare min käre fader skickade sms.
Somnade om.
Vaknade igen 09.00 tack vare Dammen ringde och frågade om jag kunde jobba ikväll.
Jobb är pengar och jag behöver pengar, så tack för det! 

Efter att jag vaknat för andra gången så bestämde jag mig för att
börja på mitt argumenterande tal som vi ska ha på Torsdag.
Fick stress mot slutet då jag skulle göra PA på skolan 11.00.
Kommer till skolan och går runt irriterad och väntar på mina kamrater,
som glömt bort att vi skulle ha det..

Och med tanke på att nästa lektion började 12.40 var det surt!
Men jag fick ytterliggare tid till mitt tal.

Sedan har skolan fortsatt i vanlig ordning framtill jobbet på Dammen.
Nu blir det OS och leta fram lite götta!
Sovmorgon till 12.00 imorgon känns inte helt fel heller för den delen!


Kommentarer
Postat av: Erika

haha ja det får vi göra ;) Drömde om dig inatt kom jag på nu, vi skulle tanka en bil och det var tropisk värme och vi letade skugga och snattade en back läsk på tempo haha väldigt osammanhängande men det brukar ju vara så drömmar är :P

2010-02-23 @ 10:23:20
URL: http://erikalauri.blogg.se/
Postat av: sara

HAHAHA! Det låter verkligen som något vi skulle kunna göra! ;) Vi får se till att vi hinner med det också nästa gång! ;)

2010-02-23 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0