Take a look at our "Klassfest a la Sara"

Klassfest i Fredags i min lägenhet, jättetrevligt! Tack så mycket ni som kom! ♥
Måste bara säga att jag är mättad på att ha den i min lägenhet efter att jag hittat;
*En sked i min garderob
*Hallonkärnor på mitt toapapper
*Snus bland mina telefonkataloger
*Toppen på min mössa avsliten
*En grå slang som verkar ska höra till dammsugaren i soffan
*En liten spricka i toadörren
*En röd fläck på soffan
..Har inte letat något mer, eller rättare sagt; Jag vågar inte leta mer!

Har förresten en massa saker som folk glömt så hör av er så får ni tillbaka det,
eftersom jag inte har en aning om vad som är vems! 
Jag är en jävel på att sno bilder ska ni veta!
Tack för dem iaf Erica och Elin och lite Josse! ;)


   
   
   
   
   
   
   
   
   
  

ps. Det är ingen synvilla.
Lisahoe var med på klassfesten också! :)


Kommentarer
Postat av: ELIN

HAHA är det jag på den suddiga bilden där nere??

2010-02-01 @ 19:31:55
URL: http://pellie.blogg.se/
Postat av: sara

Jag har ingen aning! Det är en av Josses fantastiska bilder ;) Men jag skulle chansa på att det är du! ;)

2010-02-01 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0