Helgens; Nymekcup!

Cup i Burträsk idag!
Hade tänkt få överraska med att säga att vi vann hela skiten
och att jag gjorde avgörande målet, men icket!
Vi gjorde inte ett enda mål och förlorade alla matcher!
Men det känns bra, då vet man att vi fortfarande är "samma gamla 'vanliga' lag".

Trampade snett gjorde jag också, blev inget allvarligt
men det känns nu när man slutat röra på foten.
Så länge man höll igång så gick det bra, sen efter att man blivit kall blev det stelt.
Får hoppas det inte händer igen och blir som förra säsongen! 

Som grädde på moset så hittade jag en riktig "fuling" bland mina gamla bilder!
Eliten (Josefin, MalinE, Jag) bjuder på en finfin bild! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0