Gårkvällen i Drängs!

Det var en mycket trevlig kväll!
Jag fick se min "Prinsessan och grodan" så nu är jag nöjd!
Dessutom klarade jag mig igenom hela filmen utan Sofias översättning till svenska!
Körningen hem gick också bra, inga mördare i baksätet här inte!
Och inte stötte jag på någon vit mercedes eller en gubbe ståendes på vägen!
Var dock trött som ett as och funderade på fullt allvar att
stanna av på en parkering för att sova.
Men efter alla historier som jag hörde berättas igår så blev det inge av..
Kom hem 02.00 iaf och sängen har nog aldrig varit så skön som då! ♥

Ikväll blir det att "vinka av" Josefin som åker till Australien om dryga en vecka
och som blir borta i 3 månader!
Hoppas ni inte blir uppätna av jättespindlar och sånt där nere bara!
Följ förresten deras blogg på; http://expeditionaustralien.blogg.se/  

Nej, nu ska nog gå och börja göra mig färdig. Vi ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0