Ett smart, rolig och jättespännande inlägg!

Jag skulle vilja skriva något smart, roligt och jättespännande!
Tyvärr så är kommer jag aldrig med något sådant,
så ni får nöja er med en sammanfattning av dagen idag!

Sovmorgon till 12.00!
Klev upp runt 10.30 för att duscha,
sen kom Ellen förbi och åt lunch; Fiskpinnar, Makaroner och Majs!
Pga. tidsbrist blev det en salig blandning men det funkade, mätt blev jag!
På sjukvården fick vi börja med provtagning idag! 
Vi har även gått igenom en massa labratorieprover
som vi tydligen ska kunna till Torsdag..

Sen har jag inget mer att säga. 
Ikväll blir det att plugga och sen ta en promenix till spelarbussen
för att se om det gamla skrället startar så vi tar oss till Ånäset imorgon!
Heys! ♥
 
           

Kommentarer
Postat av: ellen

och vad hände här då?? :O

2010-02-25 @ 15:55:34
Postat av: sara

"vad hände?"

2010-02-25 @ 18:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0