Nu är planerna för Annandagen smidda



SofiaE:
Vars och när träffas vi imorrn för att köpa biljetterna?
Sara: Jag slutar tolv och ska äta lunch så halv ett på stan.
SofiaE: Men åh vad jobbig du är! (Läs: okej ses då!)

DÅSÅ. Station8 på Annandagen.
Jag ska gå all in och se till att ångra det mesta av kvällen dagen efter!
Men bara till en viss del!
Dock inte saker som jag kan få äta upp senare i livet! EX;
- Ett kärleksbarn 9 månader senare eller
- En strippdans i baren ( ..eller någonannanstans för övrigt!)
etc.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Haha jag hoppas du vet att textraden var tagen ur en Kent-låt!

2010-12-01 @ 23:21:58
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: bellebi

bra att du taggar sara! vi ses då hörrödu

2010-12-04 @ 23:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0