Hälsningar från flickan med guldbyxorna

Var på stan idag med Josse.
Träffade även Malin och Sofia
, de arma typerna..
Vi letade Thorleifs på CD and guess what; den fanns, den fanns!
Så nu blir mormor glad till jul! Hoppas jag!

Jag hittade förresten 200 kr i ett par byxor i garderoben idag.
Visst är det trevligt att hitta pengar som man glömt,
man känner sig så mycket rikare helt plötsligt!
Det värsta var att jag letat igenom de där byxorna för flera månader sen
då jag varit ute på krogen och "tappat" 200 kr. Mystiskt det där..

Hade tänkt träna ikväll men har ingen lust
och har kommit på massa ursäkter för att slippa.
Tillsut kom jag fram till att jag iaf kan kolla hur många lediga platser det finns kvar
och då visade det sig att alla pass ikväll var inställda.
Jag måste vara i himmelriket idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0