Don't let the colours scare you

Mina ben är fortfarande döda.
Eller ja imorse var de helt okej
men efter en till låååång arbetsdag till utan sittande så har jag samma problem.
Fick lov att stanna 3ggr när jag var påväg hem idag, 3 fucking jävla ggr!
Och då är det ändå inte längre än 15-20 min för mig att gå..
Var på ett hemskt humör när jag kom hem.
Mitt blodsocker var säkert på 0 också, är inte van att äta middag 19.00..

Såg handbollsdamerna förlora mot Frankrike.
Men så blir det med för mycket slarv.. 
Får hoppas att de vinner nästa match istället, eller de måste vinna nästa!
Nu ska jag slöa framför tv:n.



Kan inte sluta lyssna. Men det är klart,
jag är nog mättad snart tack vare Mix Megapol som vi har på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0