Synsam nästa!

Vaknade i panik 05.45 imorse och trodde klockan var 06.45 (börjar jobba 06.30)
Rusade yrvaken upp ur sängen, slängde på mig lite kläder
och sprang med älgkliv ut till cykeln.
Pustade ut och kollade in klockan igen för att se efter hur sen jag egentligen skulle bli..
Upptäcker då till min förtvivlan/lycka att klockan faktiskt bara var 05.50. Surt!
Men jag hann duscha och äta frukost som jag planerat kvällen innan.
Var dessutom väldigt pigg när jag kom till jobbet imorse vill jag lova!

Nu ska jag käka, vila och sedan tagga om till match
mot MorönCity ikväll 16.00 på Skogsvallen, be there!


Kommentarer
Postat av: maleeen

jag väntar fortfarande på bilder från rhodos ;)

2010-08-01 @ 19:11:27
URL: http://malinholmst.blogspot.com
Postat av: sara

De kommer inom en snar framtid, jag väntar på att få dem av lisahoe bara :)

2010-08-01 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0