Hard work, hard life

Nyss vaknat efter att sovit som en..
Ja, jag vet inte vad man jämför med när det gäller sömn
men jag sov som aldrig förr i natt!

Kan bero på att jag hade delad tur och började jobba 06.30 framtill 11.30.
Blev att kasta i sig lite käk och sedan skynda iväg på match mot Ljusvattnet, vinst 3-1!
Tog även på mig ett mål där bollen iofs redan var inne 2 ggr innan
men blind som domaren var så såg han inte det förrän jag dunkade in den ordentligt!
Så man kan säga att jag är en "äkta" måltjuv, ta mig på orden!
Så Josse, du ligger under i vår måltävling nu; 2-1 till Aronsson!

Efter match blev det jobb igen från 16.30-21.00.
Så man kan säga att jag var i princip död igår kväll.
Skulle se film med Maria men somnade,
som tur var somnade hon först så jag är väl förlåten!

Nu ska jag iaf masa mig upp och göra nytta
(dvs. leta fram min "göra-lista" som jag gjorde igår!)
Heys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0