En fisketur med Robertsforsgrabbarna

Blev medtagen på en fisketur i Fredagskväll utav Alexander, Kim och Skille.
Fiskelyckan var lika med noll då det enda jag fick var en pinne.
Skille trodde sig ha något på kroken också men fick aldrig upp något han heller.
(Var troligtvis också en pinnjävel, vilket han inte ville inse!)
Hade tänkt lägg ut finfina bilder därifrån men internet fuckar
och datorn accepterar inte mitt USB-minne så den kan ta sig!

Imorgon blir det jobb. Jag är less.
Men tydligen måste man ha ett jobb för att klara sig har jag hört, suck.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Saraaa, vi måste fara och fiska nästa vecka! Då ska jag visa dig hur man fångar gammelgäddan ;)

2010-08-22 @ 22:45:29
URL: http://matildajonort.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det tycker jag vi gör, lär mig allt du kan! (Kan ju inte vara så mycket ändå!;) )

2010-08-23 @ 17:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0