Arbetsförmedlingen Skellefteå

Var på arbetsförmedlingen i Skellefteå idag.
Blev inskriven i Robertsfors för en vecka sedan
men blev bestämt att jag skulle byta till Skellefteå nu när jag har lägenheten här.
Börjar nu känna mig lite smått orolig
då den trevliga mannen jag var hos idag verkar lida av dyslexi.

"Sara anmäler sig arbetssökande.
Är utbildad undersköterska och har erfarenhet av av yrket.
Hon har under somm ren arbetat som undersköterska
inom äldreomsrogen i Robersfors kommun.
Inbokad till handläggare för vidare planering......"



Kommentarer
Postat av: alex

du glömde stryka under äldreomsrogen :}

2010-08-26 @ 00:26:16
Postat av: elen

vad händer med att alla går till arbetsförmedling? vad gör man egentligen där? =)

2010-08-26 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0