Inbillningssjuka

Har det knas i halsen, vilket har resulterat till att natten inte varit den bästa.
Vaknade både klockan 02.00 och 04.00
av att halsen typ äcklat igen sig av en massa äckel.
Ska inte gå in på detaljer, för jag tror inte ni vill veta mer!
Trodde jag hade fått feber då jag även höll på att dö av värmeslag
men upptäckte på morgonen att det var 24 grader i rummet.

Allt det där fick mig att fundera på en sak;
Hur "sjuk" kan man vara och fortfarande få vara på praktiken?
Tänkte man vill ju inte smitta ner någon patient och särskilt inte på IVA!
Men samtidigt vill man ju inte mesa och verka vara en hypokondriker.

Jaasi. Nu ska jag försöka kurera halsen med Alvedon,
bädda ner mig i sängen och försöka hitta något bra på tv.
(dvs. inte "Petra Medde show"!) - sjukt vad dålig hon är!

Kommentarer
Postat av: Maahline

Massdöd på IVA!!! Då är det ditt fel.

2010-04-20 @ 21:32:50
URL: http://mkbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0